امکان برگزاری امتحانات پایههای هفتم تا دهم در سامانه جدید شاد
👤مشاور مرکز فناوری اطلاعات آموزش و پرورش:
▫️آزمونهای پایههای هفتم تا دهم به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه جدید شاد برگزار میشود و مدارس میتوانند از این سامانه استفاده کنند.
▫️مدارس باید برنامه امتحانی را در شاد تعریف کنند و معلمان نیز مطابق زمانبندی، سوالات را طراحی و بارگذاری کنند تا دانشآموزان در زمان مقرر در آزمون شرکت کنند.
▫️در آزمونهای غیرحضوری امکان نظارت کامل وجود ندارد اما مبنا بر اعتماد به دانشآموزان گذاشته شده و با توجه به زمان محدود پاسخگویی، صحت آزمون ملاک عمل خواهد بود.
▫️زیرساخت سامانه آزمون از زیرساخت اصلی شاد جداست و به گفته مسئولان، نگرانی بابت کندی شبکه وجود ندارد.
▫️سامانه جدید ظرف امروز و فردا در صفحه نخست شاد رونمایی میشود و آموزش نحوه استفاده از آن نیز برای معلمان و دانشآموزان منتشر خواهد شد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.